Leading Minds Forum

LEADING MINDS FORUM je nový prostor pro sdílení exkluzivních ekonomických informací a zkušeností z první ruky. Představuje nepolitickou komunikační platformu, která má ambice sdružovat elitu tuzemské ekonomiky a zaujmout roli prostředníka při řešení ekonomických problémů a střetů. Iniciátory této platformy jsou týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta a. s. a poradenská společnost DDeM s. r. o.

MEETINGS FOR SUCCESS

V České republice se ročně uskuteční stovky nejrůznějších konferencí a odborných setkání. Zaměřují se na řešení či jen prezentaci více či méně závažných témat. Spojuje je v zásadě stále stejná forma programu. Tato rigidita a neschopnost systémově uchopit nová témata stojí za myšlenkou vytvoření nové platformy pro řešení akutních potřeb firem.

Co nabízíme partnerům?

  • Přístup k exkluzivním informacím
  • Nové obchodní/odborné/politické kontakty
  • Prostor pro osobní prezentaci vedení
  • Příležitost pro posílení osobní i firemní image
  • Mediální publicitu a výhodný reklamní prostor

+ Možnost organizace „Konference na přání“

V čem jsme jiní?

  • Přitažlivý program (téma/osobnost/forma) zpracujeme v návaznosti na aktuální informace z řady tematických oblastí, kterým se věnuje týdeník Euro.
  • Rychlost reakce je pro nás prioritou s ohledem na potřebu zákazníka aktuálně řešit či komunikovat vybrané téma

Euro

... je dobré vědět

Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Tento titul si již od roku 1998 každý týden předplácejí tisíce profesionálů z kategorií Decision Makers a Opinion Makers, kteří rozhodují o prosperitě České republiky, o stomiliardových investicích a milionech pracovních míst. Pro tyto čtenáře je týdeník Euro jediným specializovaným týdeníkem typu B2B na domácím trhu.

Týdeník Euro investigativně zkoumá procesy uvnitř firem a záměry jejich vlastníků a manažerů. Tyto rozhodovací procesy jsou pak zachycovány v téměř reálném čase a na základě exkluzivních informací.

Týdeník Euro je mediálním partnerem řady prestižních projektů z oblasti kultury, sportu, byznysu, samozřejmostí jsou i charitativní aktivity. Za všechny jmenujme partnerství na vyhlášení soutěže Podnikatel roku či Právnická firma roku.

Týdeník Euro je pro čtenáře k dispozici také pro tablety, v elektronické distribuci dokonce o den dříve než ve stáncích.

Jako samostatná příloha časopisu Euro vychází vždy v létě gastronomický průvodce Top restaurace, na podzim pak ročenky Top miliardáři a Top advokáti.

Nejsme jen další PR agentura – Jsme DDeM Effective Communication Management

Agentura DDeM je česká firma s více než desetiletou zkušeností v poskytování strategického poradenství v oblasti public relations a komunikace. Specializuje se na analýzu a poradenství v oblasti korporátní a produktové komunikace. Zajišťuje komunikační audity firem, strategické řízení projektů interní komunikace a systémy prevence a řešení krizové komunikace. Zvyšuje reputaci značky svých klientů nastavením účinných koncepcí sponzoringu a programů Společenské odpovědnosti firem. Klienty jsou významné tuzemské a nadnárodní společnosti se sídlem v ČR a SR. Vedle komerční sféry poskytuje poradenské služby i tuzemským neziskovým organizacím. Díky bohatým mezioborovým zkušenostem (bankovní sektor, energetika, stavebnictví, telekomunikace, výroba, FMCG, péče o zdraví, veřejná správa…) úspěšně realizuje kompletní strategické projekty na klíč, přebírá dlouhodobou odpovědnost za řízení a realizaci oblastí Media Relations, Public Affairs, Event Management. Zajistí prezentaci firmy prostřednictvím firemních publikací, webových stránek a sociálních sítí. Při práci v PR se řídí principem Effective Communication Management, který umožňuje zaměřit se pouze na činnosti, které klientům přinášejí skutečnou hodnotu, prokazatelný efekt a úsporu nákladů.